Гарантія

На всю продукцію, представлену в нашому магазині надається офіційна гарантія. Гарантійні терміни встановлюються фірмою-виробником і складають від 12 до 24 місяців.

Гарантія не поширюється

  • якщо збірка або монтаж вироблялися не представником продавця
  • в разі коли доставка здійснювалася до під'їзду або воріт, а товар заноситься силами покупця і пошкодження були виявлені після порога під'їзду або за воротами
  • при розбуханні деталей в результаті дії води або іншої рідини
  • на механічні пошкодження товару в процесі експлуатації (порвана тканину, подряпини, тріщини, поломка меблевих деталей в слідстві неправильної експлуатації з порушенням правил користування)
  • на вмонтовані деталі мають механічні пошкодження
  • товар пошкоджений в результаті стихійного лиха
  • на меблі з конструктивними змінами не передбаченими виробником
  • гарантійне і післягарантійне обслуговування здійснюється фірмами - виробниками

При отриманні товару (меблів) замовник зобов'язаний / має право:

1.

Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику

2.

Оглянути зовнішній вигляд, чи все влаштовує

3.

Оглянути всі скляні елементи (в тому числі і дзеркала) на предмет цілісності (відколи, тріщини, подряпини і т. П.)

4.

Оглянути всі фасади на предмет різних дефектів (подряпини, відколи й т.п.)

5.

Вимагати комплектацію товару, колір, наповнення, кількість і т. П. Відповідно до бланка замовлення. Заміна пошкоджених деталей які були виявлені вже після прийняття замовником товару (меблів), відбувається за рахунок замовника.

Повернення

Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки при дотриманні наступних умов:
1.

Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, ін. Ушкоджень

2.

Повернути можна товар який не має характерних слідів монтажу або збірки, а також збережено його товарний вигляд

3.

Збережена в цілості упаковка товару і всі її компоненти

4.

Збережемо комлектация товару, ярлики, інструкції і заводське маркування

5.

Пред'явлено товарний чек або накладна, що підтверджують факт купівлі товару в нашому магазині

6.

Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт. Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів. Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості на момент його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються в повному розмірі за умови доставки даного товару на склад продавця і перевірці цілісності і комплектності товару, що повертається

Вартість транспортних та інших послуг з повернення товару оплачуються покупцем.

Поверненню / обміну не підлягають наступні товари:

  • Знижені в ціні товари
  • З механічними ушкодженнями (подряпини, тріщини, пориви тканини, з поламаними меблевими деталями в слідстві неправильної експлуатації з порушенням правил користування)
  • З набряклими меблевими деталями в слідстві впливу води або інших рідин
  • Пошкоджені товари в слідстві природних та інших лих
  • Зібрані власними силами або пошкоджені після приймання покупцем товари
  • Матраци, меблі, ін. Товари (без упаковки / с порушеною упаковкою або вживані)
  • Товари, які виконувалися або привозилися під індивідуальне замовлення, з вибором індивідуального розміру і кольору тканини, забарвлення, форми, конструкції
  • Матраци з пошкодженою або відсутньою індивідуальної упаковкою

Про необхідність підйому на поверх необхідно попередити заздалегідь – в машині може бути тільки один водій-експедитор без вантажників. Підйом меблів в квартиру або офіс можливий за додаткову плату і залежить від кількості товару, його обсягу та наявності в будинку вантажних ліфтів.