Повернення і обмін

Повернення товару від покупця або обмін його на аналогічний, можливий впродовж 14 днів
(повернення товару належної якості), за винятком товарів, що не підлягають поверненню, згідно "Закону про захист прав споживачів" при дотриманні наступних умов :

Можливо повернути або обміняти придбані товари належної якості на будьякі інші за умови,
що вказаний товар не був у вживанні, збережені його товарний вид, споживчі властивості, пломби, фабрична упаковка (окрім товарів, які не підлягають поверненню), за наявності розрахункового документу.

Поверненню / обміну не підлягають наступні товари:

1.

Знижені в ціні товари

2.

З механічними ушкодженнями (подряпини, тріщини, пориви).

3.

Пошкоджені товари в слідстві природних і інших бід.

4.

Товари (без упаковки / з порушеною упаковкою або вживаною).

5.

Товари, які виконувалися або привозилися під індивідуальне замовлення, з вибором
індивідуального розміру, кольору, форми, конструкції.

Якщо ви придбали товар з подарунком, при поверненні треба надати увесь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальна вартість подарунка відніме з суми повернення.Гроші повертають тим же способом, яким була зроблена оплата : на карту або наличными.

Як повернути товар?

1.

Заповніть паперовий бланк повернення товару

Паперовий бланк запросите у менеджера.

Важливо:

У бланку розбірливо вкажіть прізвище, ім’я, по батькові власника банківської карти українською мовою
(прізвище, ім’я по батькові власника банківської карти повинне співпадати з прізвищем, ім’ям по батьковікарти з якою здійснювалася оплата). Переконайтеся, що ви заповнили усі поля.

2.

Відправте товар Новою Поштою

  • Вид доставки – склад-склад
  • Оплата доставки – за рахунок посилача
  • Оголошена вартість – дорівнює вартості товару згідно вартості при замовленні.
  • Послуги “Зворотна доставка” і “післяплата” треба відмінити.

Вкладіть заповнений паперовий бланк повернення в посилку.