Доставка та оплата
Доставка товару по Україні здійснюється за допомогою транспортних компаній:
Нова пошта та Укрпошта
Способи доставки:
«Нова пошта» (передоплата або накладений платіж)
Якщо надсилання на поштомат або адресну доставку, то тільки передоплата.
Доставка здійснюється на відділення «Нової пошти» або кур'єром (якщо адресна) за тарифами перевізника.
Доставку оплачує покупець.
Габаритні замовлення «накладеним платежем» надсилаються лише за частковою або повною передоплатою.
У разі замовлення післяплатою, враховуйте те, що крім вартості доставки, до оплати ще додається вартість післяплати (оплачує покупець за тарифами перевізника).
Збірні замовлення (понад 1 тип товару в кошику)
Не всі товари можуть бути скомплектовані в 1 відправку. Деякі збірні замовлення можна надіслати лише окремими посилками, оскільки відправка може бути з різних складів (уточнюйте у менеджера перед або після оформлення замовлення).
Обробка та відправлення замовлення:
Замовлення, що надійшли у вихідні або святкові дні, будуть опрацьовані у найближчий робочий день.
Можливі затримки перед святами або через погані погодні умови.
Замовлення можна зробити на сайті або по телефону.
Терміни відправлення.
За наявності товару на складі, формування та відправлення замовлення 1-3 дні.
Як купити
Додати товар до Кошику та підтвердити замовлення.
Виберіть товар, кількість та натисніть кнопку «купити» або «в кошик».
Перейдіть в кошик і оформіть замовлення, заповнивши всі необхідні поля.
На e-mail, який був вказаний при оформленні замовлення, буде відправлено картку з вашим замовленням.
Найближчим робочим часом з вами зв'яжеться менеджер, з яким ви обговорите питання доставки та оплати.
Зробити замовлення за телефоном.
Подзвоніть на наш телефон і продиктуйте менеджеру назви товарів і попутно ви можете уточнити питання, що вас цікавлять. Після погодження переліку покупок та умов доставки ви отримаєте реквізити до сплати.
Що робити, якщо клієнт забрав замовлення із транспортної компанії, а потім з'ясувалося, що з ним щось не так?
При отриманні товару у відділенні транспортної компанії, покупець обов'язково повинен оглянути товар, перевірити цілісність упаковки, повноту комплектації, відсутність пошкоджень.
У разі виникнення будь-яких проблем із замовленням, обов'язково зв'яжіться з нами для їх вирішення, не забираючи товар із відділення перевізника.
Претензії щодо комплекту або видимих дефектів, після отримання товару у відділенні транспортної компанії, не приймаються.
Способи оплати:
Накладений платіж (оплачуєте при отриманні товару на відділенні "Нової пошти")
При замовленні накладеним платежем, враховуйте, що крім вартості пересилання, покупець оплачує послугу накладеного платежу за тарифами перевізника.
Цей спосіб оплати поширюється не на всі товари надані в нашому інтернет-магазині, уточнюйте умови у менеджера.
Умови повернення та обміну
Дивіться на сторінці Повернення товару